29 Ocak 2013 Salı

Kerem'in Doğum Günü:Gemici Konsept :)

Ablamın nişanı, düğünü derkeen organizasyon-süsleme işlerine acayip merak sarmış durumdayım.:) Zaten okuldaki sunumlar sayesinde materyal hazırlama, kesme biçme işlerine elim çok yatkın hale geldi.:) Hatta bu ara materyal hazırlama işine o kadar takmış durumdayım ki "Şunu şöyle yaparım, bunu bi gün bi yerde kullanırım." diye diye ablamdan kalma dolabı materyal dolabı haline getirdim. Bi görseniz içinde ayrı bi dünya oluştu. :)

Hazır okulda kapanmışken, ne zamandır denemek istediğim şeyleri deneyeyim Kerem'e güzel bi doğum günü hazırlayayım dedim ve koyuldum işe. Başta doğum gününün hangi konseptten oluşacağına karar vermem gerekiyordu. Kerem'in sevdiği şeyleri düşündüm, nette araştırmalar yaptım ve en sonunda gemici konseptine karar verdim. Zaten Kerem'in odası da gemici konseptine göre dekore edildiği için benim için çok güzel bir ilham kaynağı oldu. Daha sonra nette araştırmalar yaptım neler yapabilirim diye biraz da kendi yaratıcılığımı ortaya koyarak güzel işler ortaya koydum. Benim çok içime sindi, umarım siz de beğenirsiniz. :)

Veee işte fotoğraflar :)




     
 Gemici Dümeni 
Kapı Süsü :)




            Rüzgar Gülleri :) 



      
          Happy Birthday! :)





Gelen misafirlere hazırlanmış teşekkür yazısı :)

Ben Kerem Çelik. Doğum günüme geldiğiniz için teşekkür ederim. Seneye yine bekleriz. :)


     
         
     Süslerimizin yerleşmeden önceki halleri :)




               "Teyze E" :)








 Gemici konsepte 
uygun dekorasyon :)









Gemici gemici :)







     Happy Birthday
                  &
    Ponpon çiçekler :)







     Gemici peçetelerimiz :)


                                                                              





    

Süslerimize genel bi bakış:)                                                          






Gecenin en güzel karesi :) 

Kerem Bey ve E teyzesi :)




 Veee son olarak en sevdiklerim :) Sizi çok seviyorum, iyi ki varsınız. :)





Emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler, bir sonraki organizasyonda buluşmak üzere:)

2 yorum:

  1. Harikasin Elifcik... daha blog yazarliginin basinda bie bunlari yaptiysan sonrasini düşünemiyorum. Eline sağlık canım benim...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canımcım, senin kadar güzel işler başaramasam da yolunda ilerliyorum:))

    YanıtlaSil